Geen Resultaten Gevonden
De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.
€ 127,90
Onze flessen bronwater van 18 liter in recyclebare PET flessen (statiegeld vrije flessen) worden gebotteld in de Italiaanse Dolomieten, dit is een klein gebergte in de Italiaanse Alpen. De flessen met bronwater zijn geschikt om op alle modellen waterkoelers te plaatsen door de universele flessenhals. Dankzij de evenwichtige samenstelling aan mineralen is het bronwater geschikt voor dagelijkse consumptie.
Onze flessen bronwater van 18 liter in recyclebare PET flessen (statiegeld vrije flessen) worden gebotteld in de Italiaanse Dolomieten, dit is een klein gebergte in de Italiaanse Alpen.
De flessen met bronwater zijn geschikt om op alle modellen waterkoelers te plaatsen door de universele flessenhals.
Dankzij de evenwichtige samenstelling aan mineralen is het bronwater geschikt voor dagelijkse consumptie.
Het is van de allerhoogste kwaliteit omdat het gewonnen wordt vanuit een diepe aquifer, een natuurlijke, ondoordringbare grondlaag die het bronwater optimaal beschermt. Door dit proces is het drinkwater bacteriologisch zuiver en kan het zonder enige behandeling of toevoegingen gebotteld worden.
Het bronwater heeft veel meer voordelen dan andere dranken die vaak op de werkvloer genuttigd worden zoals koffie en frisdranken
Bekijk alle andere bronwater pakketten.
De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.
Bart Jacobs –
Lekkerste water dat ik nog ontvangen heb van verschillende leveranciers!
Emelie –
Gister besteld vandaag al binnen, heel blij mee
manon versluis –
super snel binnen alleen 1 fles een deukje in tijdens de levering, dit zag ik pas nadat de bezorger weg was
Anita –
ik kreeg helaas een defecte fles geleverd, wel goed dat het snel werd omgeruild!
bob –
uitstekende service
max –
heel erg tevreden ik ga vaker bestellen.
Igor –
ben er blij mee!
Lars hendriks –
lekker water en uitstekende service.
M. vermeer –
Snelle service en lekker water, de fles lekte alleen een beetje, maar dit werd gelijk opgelost.